Jak pobrać fakturę do zamówienia?
W celu pobrania faktur dotyczących bieżących bądź zrealizowanych zamówień prosimy postępować zgodnie z poniższą procedurą:
KROK 1. LOGOWANIE DO KONTA
PO WEJŚCIU NA STRONĘ BLUEBERRYROASTERS.PL NALEŻY KLIKNĄĆ PRZYCISK "ZALOGUJ SIĘ" W LEWYM GÓRNYM ROGU.
KROK 2. WPISANIE DANYCH DO LOGOWANIA
PO WPISANIU LOGINU ORAZ HASŁA NALEŻY KLIKNĄĆ PRZYCISK "ZALOGUJ SIĘ". JEŚLI NIE PAMIĘTASZ DANYCH DO LOGOWANIA SPRAWDŹ JAK JE ODZYSKAĆ TUTAJ.
KROK 3. WEJŚCIE DO PANELU ZARZĄDZANIA KONTEM
PO ZALOGOWANIU DO SWOJEGO KONTA W LEWYM GÓRNYM ROGU NALEŻY KLIKNĄĆ PRZYCISK "TWOJE KONTO"
KROK 4. OTWORZENIE LISTY ZAMÓWIEŃ
W SEKCJI "ZAMÓWIENIA I DOSTĘPNE ŚRODKI" NALEŻY KLIKNĄĆ PRZYCISK "BIEŻĄCE" LUB "ZREALIZOWANE" W ZALEŻNOŚCI OD TEGO CZY POSZUKUJĄ PAŃSTWO FAKTURY DOTYCZĄCEJ BIEŻĄCEGO LUB JUŻ ZREALIZOWANEGO ZAMÓWIENIA.
KROK 5. POBRANIE FAKTURY
NA DOLE STRONY W SEKCJI "DOKUMENTY WYSTAWIONE DLA TEGO ZAMÓWIENIA" ZNAJDĄ PAŃSTWO DOKUMENT DO POBRANIA.
Powyższa procedura dotyczy jedynie zamówień zrealizowanych przez zarejestrowanych użytkowników.
W razie pytań prosimy o kontakt pod adresem: info@blueberryroasters.pl